احلى حب

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

احلى حب

منتدى رومانسى فنى اجتماعى ثقافى
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» العـــــــــــــودة
الخميس أكتوبر 21, 2010 10:39 am من طرف The Giant

» معادلة الزواج
الأحد أغسطس 15, 2010 6:41 am من طرف The Giant

» ورط اللى بعدك بسؤال
الجمعة أغسطس 13, 2010 7:08 am من طرف The Giant

» قالوا عن الدنيا
الجمعة فبراير 19, 2010 5:22 pm من طرف الماجيك

» عند الرقم 7 واكتب اسم العضو اللي معجب بيه...
الجمعة فبراير 12, 2010 1:05 pm من طرف lovely princess

» فضل الوضوء قبل النوم
الجمعة فبراير 12, 2010 1:19 am من طرف Brave Heart

» انتبه فأنت ملعون من الله
الجمعة فبراير 12, 2010 12:35 am من طرف Brave Heart

» لعبة كيوبيد((لعبة الحب))....
الخميس فبراير 11, 2010 1:15 pm من طرف k!moo

» حاول ان تبتسم كلمات مبتسمه
الخميس فبراير 11, 2010 1:13 pm من طرف k!moo

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

شاطر | 
 

 هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
The Giant
prince of basketball
prince of basketball
avatar

عدد المساهمات : 256
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 28
الموقع : المخروبه

مُساهمةموضوع: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الأحد أكتوبر 18, 2009 6:09 pm

[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
المبني هو art tower ويقع في مدينة ميتو ايباراكي

ومن اسمه فهو برج الفنون به معرض للفن المعاصر قاعة للموسيقي ومسرح

أنشأه المهندس أراتا إيسوزاكي من عيلة سوزوكي هههه

تم افتتاحه عام 1999 في إحتفالات المدينة المئوية

صور أخري من داخل البرج

[img][/img]
المبنى هو الجذع المتحول (Turning Torso) بالسويد والذى بنى عام 2001 بواسطه المهندس المعماري الأسباني سانتياغو كالاترافا وانتهى العمل فى 2005

_________________
رمضان كريم
lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mido
Admin
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الأحد أكتوبر 18, 2009 11:06 pm

تصدق رقبيتى اتحولت هههههههه
بس عادى يا احمد ممكن نعمل احسن منه
انا متأكد من نفسى
مش عارف انت ايه ظروفك ههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7la7obfeldonia.ahlamontada.net
The Giant
prince of basketball
prince of basketball
avatar

عدد المساهمات : 256
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 28
الموقع : المخروبه

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الإثنين أكتوبر 19, 2009 3:05 am

بلاش انت يا ميدو
بس علي راي المثل اللي اكبر منك بيوم يعرف عنك بسنه
هههههههههههههههههههه

_________________
رمضان كريم
lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Brave Heart
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد المساهمات : 340
تاريخ التسجيل : 08/10/2009
العمر : 29
الموقع : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الإثنين أكتوبر 19, 2009 7:55 am

هههههههههه انا ماليش فى المبانى دى ياعم
انا مهندس باور يعنى اعملك احلى عربيه واصمملك اجدع ماكينات قوى
وحخدمك فى السعر علشان انت ابن بلدى ولو مش مطمن اسأل بره ههههه

_________________


بحبــــــــــــــــــــك يا مصــــــــــــــــــــــــــــــــر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mido
Admin
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الإثنين أكتوبر 19, 2009 9:56 am

هههههههههههه ماشى يا كيشو اه اكبر منى بس مش بالسن ياحبى
وشكرا ياعلى هجبلك الهامر بتاعتى تصلحها حاضر ههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7la7obfeldonia.ahlamontada.net
k!moo
عضو روش طحن
عضو روش طحن
avatar

عدد المساهمات : 1145
تاريخ التسجيل : 14/10/2009
العمر : 27
الموقع : قدام الكمبيوتر على طوول

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 12:54 am

انا ابنى المبانى دى
مش دى رسم بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Jinny
مشرفه بنات فقط
مشرفه بنات فقط
avatar

عدد المساهمات : 478
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 25
الموقع : مصر

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الأربعاء أكتوبر 21, 2009 3:00 pm

صور المبانى جميله جدا
شكرا ليك .
دمت بود ..
تقبل مرورى ...

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The Giant
prince of basketball
prince of basketball
avatar

عدد المساهمات : 256
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 28
الموقع : المخروبه

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الأربعاء أكتوبر 21, 2009 3:11 pm

نورتيني يا jinny
ومتعملش فيها اور يا كوستا
هههههههههههههه

_________________
رمضان كريم
lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Tito_story
مشرف الضحك والفرفشه
مشرف الضحك والفرفشه
avatar

عدد المساهمات : 153
تاريخ التسجيل : 06/10/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الخميس نوفمبر 12, 2009 11:29 pm

ايه الى هو فين
ههههههههههههههههه
انا بحمد ربنا بعد الصور دى انى طلعت مبرمج كمبيوتر
انا ماليش دعوة بالحاجات دى
شكراً بجد على الموضوع النايس والجميل
..
.


_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mony_flower
مشرفه القسم العام
مشرفه القسم العام
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 25
الموقع : في بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الجمعة نوفمبر 13, 2009 1:15 am

صور مباني جميله اوووووووووي
شكرا علي الصور
نايس توبيك

_________________


دخول متقطع بسبب ظروف الدراسة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
NeRo_BaBy
مشرفه الــصــور
مشرفه الــصــور
avatar

عدد المساهمات : 133
تاريخ التسجيل : 21/11/2009
العمر : 28
الموقع : متلاقيش

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الإثنين نوفمبر 23, 2009 3:28 am

ناس عباقره مبياكلوش فول و كشري يا عم

_________________
NeRo0o0o0o0o0o0oZ ____ Em0o0o0o0o0o0o0oZ

يولد الإنسان باكيا .......ويعيش شاكيا .......ويموت متألما



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The Giant
prince of basketball
prince of basketball
avatar

عدد المساهمات : 256
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 28
الموقع : المخروبه

مُساهمةموضوع: رد: هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا   الخميس نوفمبر 26, 2009 4:29 am

ههههههههههههههههههههه
شكرا يا شباب علي المرور
وعلي رايك يا نيرو
دول بتوع ((المارون جلاسيه))

_________________
رمضان كريم
lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هم دول المهندسين ولا بلاش هه مش احنا
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احلى حب :: المنتديات العامه :: الــصــــــور-
انتقل الى: