احلى حب

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

احلى حب

منتدى رومانسى فنى اجتماعى ثقافى
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» العـــــــــــــودة
الخميس أكتوبر 21, 2010 10:39 am من طرف The Giant

» معادلة الزواج
الأحد أغسطس 15, 2010 6:41 am من طرف The Giant

» ورط اللى بعدك بسؤال
الجمعة أغسطس 13, 2010 7:08 am من طرف The Giant

» قالوا عن الدنيا
الجمعة فبراير 19, 2010 5:22 pm من طرف الماجيك

» عند الرقم 7 واكتب اسم العضو اللي معجب بيه...
الجمعة فبراير 12, 2010 1:05 pm من طرف lovely princess

» فضل الوضوء قبل النوم
الجمعة فبراير 12, 2010 1:19 am من طرف Brave Heart

» انتبه فأنت ملعون من الله
الجمعة فبراير 12, 2010 12:35 am من طرف Brave Heart

» لعبة كيوبيد((لعبة الحب))....
الخميس فبراير 11, 2010 1:15 pm من طرف k!moo

» حاول ان تبتسم كلمات مبتسمه
الخميس فبراير 11, 2010 1:13 pm من طرف k!moo

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

شاطر | 
 

 اغبى الــبـــنات

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
semsema
مشرفه الحب
مشرفه الحب
avatar

عدد المساهمات : 888
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: اغبى الــبـــنات   الجمعة أكتوبر 16, 2009 12:50 am

اغبى البنات هي التي تثق بالرجل من اول كلمة حب براقة واول نظرة دفاقة
.

اغبى البنات هي التي تعطي اسرارها لرجل تعرفت عليه في هذة اللحظة.

اغبى البنات هي التي تعطي رقمها وعنوانها لشاب سمعت منه كلمة (احبك).


اغبى البنات هي التي تلتقي مع عشيقها في احد الاماكن العامة على امل الزواج بها.

اغبى البنات هي التي تعطي اغلى ما تملك بارخص الاثمان.


اغبى البنات هي التي تظهر مفاتنها امام الشباب عمدا حتى تلفت الانظار اليها.

اغبى البنات هي التي تعتقد ان الحب في جيل المراهقة يدوم مدى الحياة.


اغبى البنات هي التي تعتقد ان الحب لا يجلب المصائب في بعض الاحيان.

_________________


ما تعرفش ليه
لو ابص لك ما بشلش عيني من عليك
واول باول كل حاجه بقولها ليـــك
وليه بس صوتي بيحلى لما بيناديك
وليه بس اسمي بيحــلى لو تندهني بيــــه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7la7obfeldonia.ahlamontada.net/
الماجيك
ماجيك المنتدى
ماجيك المنتدى
avatar

عدد المساهمات : 519
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الجمعة أكتوبر 16, 2009 7:00 pm

كلهم اغبياء بس على العموم كل بنات حواء نقصات عقل ولا ايه

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Brave Heart
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد المساهمات : 340
تاريخ التسجيل : 08/10/2009
العمر : 29
الموقع : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الجمعة أكتوبر 16, 2009 7:29 pm

طب الحمد لله ان اللى نزلت الموضوع ده بنت
ههههههههههههههه

_________________


بحبــــــــــــــــــــك يا مصــــــــــــــــــــــــــــــــر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
ماجيك المنتدى
ماجيك المنتدى
avatar

عدد المساهمات : 519
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الجمعة أكتوبر 16, 2009 7:39 pm

ههههههههههههههه معاك حق

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
semsema
مشرفه الحب
مشرفه الحب
avatar

عدد المساهمات : 888
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الجمعة أكتوبر 16, 2009 8:27 pm

ههههههههههههههههههه
لا مش كلهم ولا حاجه بس في كده في بنات
شكرا على الردود

_________________


ما تعرفش ليه
لو ابص لك ما بشلش عيني من عليك
واول باول كل حاجه بقولها ليـــك
وليه بس صوتي بيحلى لما بيناديك
وليه بس اسمي بيحــلى لو تندهني بيــــه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7la7obfeldonia.ahlamontada.net/
الماجيك
ماجيك المنتدى
ماجيك المنتدى
avatar

عدد المساهمات : 519
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الجمعة أكتوبر 16, 2009 8:33 pm

لا بس انتوا نقصات حق ولا لا
وبنضحك عليكوا بسرعه باى كلمة

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
semsema
مشرفه الحب
مشرفه الحب
avatar

عدد المساهمات : 888
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الجمعة أكتوبر 16, 2009 8:44 pm

مش كلو بس اكتر البنات كده مش بتفكر
بس فعلا في بنات بيضحك عليها بسرعه بس برضه مش كلو

_________________


ما تعرفش ليه
لو ابص لك ما بشلش عيني من عليك
واول باول كل حاجه بقولها ليـــك
وليه بس صوتي بيحلى لما بيناديك
وليه بس اسمي بيحــلى لو تندهني بيــــه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7la7obfeldonia.ahlamontada.net/
mido
Admin
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الجمعة أكتوبر 16, 2009 10:20 pm

اهدى شويه يا ماجيك مش كده
وميرسي ياسمسمه ع الموضوع
وزى ماقولتى مش كل البنات بس بقوا كتير اوى للاسف

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7la7obfeldonia.ahlamontada.net
Jinny
مشرفه بنات فقط
مشرفه بنات فقط
avatar

عدد المساهمات : 478
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 26
الموقع : مصر

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 9:46 am

موضوع رائع cheers
شكرا يا سمسه
وفعلا فى بنات كتير كده الايام دى
ربنا يهدى ....

شكرا يا قمر I love you

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
semsema
مشرفه الحب
مشرفه الحب
avatar

عدد المساهمات : 888
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الأربعاء أكتوبر 21, 2009 6:55 pm

ميرسي ياميدو على الرد
وفعلا ياجيني ربنا يهدي شكرا على المرور

_________________


ما تعرفش ليه
لو ابص لك ما بشلش عيني من عليك
واول باول كل حاجه بقولها ليـــك
وليه بس صوتي بيحلى لما بيناديك
وليه بس اسمي بيحــلى لو تندهني بيــــه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7la7obfeldonia.ahlamontada.net/
The Giant
prince of basketball
prince of basketball
avatar

عدد المساهمات : 256
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 29
الموقع : المخروبه

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الخميس أكتوبر 22, 2009 2:50 am

علي فكره في بنات تعديكوا البحر ولا تتبلوش
اوعوا تقولوا المثل

_________________
رمضان كريم
lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
NeRo_BaBy
مشرفه الــصــور
مشرفه الــصــور
avatar

عدد المساهمات : 133
تاريخ التسجيل : 21/11/2009
العمر : 29
الموقع : متلاقيش

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الإثنين نوفمبر 23, 2009 2:30 am

الماجيك كتب:
كلهم اغبياء بس على العموم كل بنات حواء نقصات عقل ولا ايه

لو كلنا اغبياااء يبقي كل الرجال برضه اغبيااااء لاننا من صنف واحد البشر

وفيه بنت دماغها توزن ميت دماغ ولد تافه وتبقي ارجل واجدع منه

وتوصله للانتحار عشانها

وولد برضه ممكن يقدر يغلب ميت بنت

اللي فينا مبيغلطش يدخل هنا ويقول علي البنات اغبيا تاني

_________________
NeRo0o0o0o0o0o0oZ ____ Em0o0o0o0o0o0o0oZ

يولد الإنسان باكيا .......ويعيش شاكيا .......ويموت متألما



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
ماجيك المنتدى
ماجيك المنتدى
avatar

عدد المساهمات : 519
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الإثنين نوفمبر 23, 2009 3:44 pm

اها
معاك حق يا حووووووت وربنا امر بالستر
يالا وغيرهم كتير ولوعايزين نكتبهم هنا هنعمل مليون صفحه

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صحفي في جريدة لا
مشرف الاسلامى
مشرف الاسلامى
avatar

عدد المساهمات : 366
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الإثنين نوفمبر 23, 2009 4:01 pm

البنات مش اغبياء
البنات سوذج ودي طبيعة في البنت ربنا خلقها كده بحيث توازن نقص العقل والدين
هو نقص العقل والدين ده ف السذاجة اللي عند البنت اصلا سذاجة +الحياء اللي لازم يبقي موجود عن البنت +الحنان او طيبة القلب = هما اللي بيوصلوهم لكده (الغباء)اللي بتقولوا عليه

ده رائيي وشكرا علي الموضوع الرائع يا سمسمة

_________________
حياتي وهو مش فيها.. سنين عديت رضيت بيها..وفاكر لو قابلت عنيه عادي جدا هعديها.. وايدك يالي افتكر نسيت.. قابلتوا الليله واتهزيت.. طب ازاي في حاجات بتموت.. وتيجي الصدفة تحييها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mony_flower
مشرفه القسم العام
مشرفه القسم العام
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 26
الموقع : في بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 12:13 am

اولا مش كل البنات اغبيه ولا حاجه
في بنات ب 100 راجل وتودي الولد البحر وتجيبه عطشان
والبنت الشاطره متسمحش لاي واحد يضحك عليها
عشان يقضي وقت وخلاص مش هتستفاد حاجه حتي
ولا هيعبرها بعد كدا
وبجد موضوع جميل ياسمسمه
تسلم ايدك ياقمر
نايس توبيك

_________________


دخول متقطع بسبب ظروف الدراسة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Jinny
مشرفه بنات فقط
مشرفه بنات فقط
avatar

عدد المساهمات : 478
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 26
الموقع : مصر

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 5:58 pm

'طبعا الموضوع رائع يا سمسومه


يا شباب انتوا خلتوه شات
بلاش الردود اللى بدون فايده

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صحفي في جريدة لا
مشرف الاسلامى
مشرف الاسلامى
avatar

عدد المساهمات : 366
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الخميس نوفمبر 26, 2009 5:01 pm

وانتي بالله عليكي ما تمسحي الردود علشان بتدايق مممكن

_________________
حياتي وهو مش فيها.. سنين عديت رضيت بيها..وفاكر لو قابلت عنيه عادي جدا هعديها.. وايدك يالي افتكر نسيت.. قابلتوا الليله واتهزيت.. طب ازاي في حاجات بتموت.. وتيجي الصدفة تحييها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
ماجيك المنتدى
ماجيك المنتدى
avatar

عدد المساهمات : 519
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الخميس نوفمبر 26, 2009 6:13 pm

فعلا انا مش عارف اللى عمال بمسح الردود
ده حرامى الردود يا عم بجد كده غلثه والله لو كتبت كلمة وبعد
كده مش لاقيته لفيم المنتدى ده وخلاص
وحرامى الردود يبطل بقى احنا فى ايام مباركه

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صحفي في جريدة لا
مشرف الاسلامى
مشرف الاسلامى
avatar

عدد المساهمات : 366
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   الجمعة نوفمبر 27, 2009 2:21 pm

اه يا فايز والله دي حاجة فظيعة يا جيني هقولك حاجة اي حد بيعمل موضوع الناس بتخش تقول نيس توبيك والله موضوع حلو مش عارف ايه اتكلموا في الموضوع ابوس ايديك وانتي اول واحدة بتعملي كده
انا لما اخش اشوفك بترودي كده واللي قبلك بيرد كده والراجل اللي كاتب الموضوع منزلوا علشان نتناقش ونقول ارئنا مش نخش نقول والله موضوع جميل يا حبيبتي والنبي مش عارف ايه طب ابصر ايه
هنجيب مواضيع في ايه تاني المواضيع هتخلص او المنتدي هيبقي ملل فعد ازنك ابقي قولي رئيك في المواضيع ولو مش عارفة استفيدي مش عيب انك تستفيدي عادي مش هنضربك يعني
بس يبقي في نشاط في المنتدي مش اخش الاقي 4 5 ردود والموضوع بعد كده نبقي نحذفوه احسن
يبقي الواحد تاعب نفسوه وكاتب موضوع والاقي اللي يخش يقول شكرا
يعني ايه شكرا دي اصرفها منين يعني
ال شكرا ال ونيس توبيك يا حبيتشي ومش عارف ايه الله هنمل من بعض والله زي باقي المنتديات طب ليه بقي الردود دي وبعد كده مش بنلاقي كلام نقولوا اكيد هيبقي شات يعني مش هيبقي موضوع بعد كده يعني انتوا السبب مش احنا

_________________
حياتي وهو مش فيها.. سنين عديت رضيت بيها..وفاكر لو قابلت عنيه عادي جدا هعديها.. وايدك يالي افتكر نسيت.. قابلتوا الليله واتهزيت.. طب ازاي في حاجات بتموت.. وتيجي الصدفة تحييها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
la belle rose
مشرفه بـقـلـمـى
مشرفه بـقـلـمـى
avatar

عدد المساهمات : 609
تاريخ التسجيل : 21/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   السبت نوفمبر 28, 2009 3:13 pm

صحفي في جريدة لا كتب:
البنات مش اغبياء
البنات سوذج ودي طبيعة في البنت ربنا خلقها كده بحيث توازن نقص العقل والدين
هو نقص العقل والدين ده ف السذاجة اللي عند البنت اصلا سذاجة +الحياء اللي لازم يبقي موجود عن البنت +الحنان او طيبة القلب = هما اللي بيوصلوهم لكده (الغباء)اللي بتقولوا عليه

ده رائيي وشكرا علي الموضوع الرائع يا سمسمة

انا معجبنيش في الحوار ده كله غير راي بيدو
ونيرو كمان على فكرة

هما الاتنين اللي حسيت انهم بجد بيتكلموا مظبوط

_________________
إذا قررت أن تترك حبيبا ً لك فلا تترك له جرحا ً .. فمن أعطاك قلبا ً لا يستحق أبدا ً أن تغرس فيه سهما ً أو تترك له لحظة ألم يتذكرها يوما ً

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صحفي في جريدة لا
مشرف الاسلامى
مشرف الاسلامى
avatar

عدد المساهمات : 366
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   السبت نوفمبر 28, 2009 4:55 pm

طيب وايه ردك علي الرايين علشان اعرف ازا كنا مختلفين او متفقين
في الموضوع الاساسي وبعد كده ايه رئيك في ردود الاعضاء اللي بيقعدوا يقولوا نيس توبيك وموضوع جميل وبعد كده نلاقي الموضوع بقي شات ويلومينوا انا بعد كده اصلي بهزر
طب ميتكلموا في الموضوع بدل ما يقولوا نيس وشكرا وعايزين مواضيعك بعد كده باستمرار
وبرضو مفيش اي تفاعل العضو منهم بيخش علي الموضوع مرة واحدة وبعد كده الاقي ان الموضوع مات او بيتكلم فيه اتنين واو تلاتة او واحد بيخش يكلم نفسوا
والناس اللي بتمسح الردود بلاش معايا الحركة دي ارجوكوا اللي مش عاجبوا الرد يبقي ياخدالرد اللي عاجبوا اقتباس ويرد عليه
اما حاجة عجيبة والله

_________________
حياتي وهو مش فيها.. سنين عديت رضيت بيها..وفاكر لو قابلت عنيه عادي جدا هعديها.. وايدك يالي افتكر نسيت.. قابلتوا الليله واتهزيت.. طب ازاي في حاجات بتموت.. وتيجي الصدفة تحييها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
la belle rose
مشرفه بـقـلـمـى
مشرفه بـقـلـمـى
avatar

عدد المساهمات : 609
تاريخ التسجيل : 21/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   السبت نوفمبر 28, 2009 9:28 pm

انا بصراحه مشفتش ردود اتمسحت
بس اكيد طالما اتمسحت يبقي متنفعش تبقي موجودة
واكيد انها من مشرفين القسم
انا بقي مبمسحش ردود خالص
انا بشيل الموضوع علي بعضه
واظن انت فاهم انا بتكلم فى ايه

بالنسبة بقي للي بتقوله
انا شايفه ان دي فعلا سذاجه من البنت
وفعلا ربنا خلقها كده
وعجبتنى وانت بتقول انها مزيج من الحنان والطيبة والنتيجه بتبقي السذاجه
اللي بيستغلها الولد من البنت وبتبقي كارثه بعدها

_________________
إذا قررت أن تترك حبيبا ً لك فلا تترك له جرحا ً .. فمن أعطاك قلبا ً لا يستحق أبدا ً أن تغرس فيه سهما ً أو تترك له لحظة ألم يتذكرها يوما ً

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صحفي في جريدة لا
مشرف الاسلامى
مشرف الاسلامى
avatar

عدد المساهمات : 366
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   السبت نوفمبر 28, 2009 9:33 pm

اميرة بصي انا هفهمك احنا مش بنشتم يعني علشان تتمسح لا ده الموضوع بيبقي ميت اصلا وبنخش نهزر تقوم بقي الردود ممسوحة طب ليه ان شاء الله هو الموضوع شغال علشان منهزرش يعني وبعدين لو شغال فيها ايه لما نهزر انا لما بتناقش بناقش واحد او اتنين ف كل موضوع وباقي الاعضاء اموات

_________________
حياتي وهو مش فيها.. سنين عديت رضيت بيها..وفاكر لو قابلت عنيه عادي جدا هعديها.. وايدك يالي افتكر نسيت.. قابلتوا الليله واتهزيت.. طب ازاي في حاجات بتموت.. وتيجي الصدفة تحييها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
la belle rose
مشرفه بـقـلـمـى
مشرفه بـقـلـمـى
avatar

عدد المساهمات : 609
تاريخ التسجيل : 21/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   السبت نوفمبر 28, 2009 9:40 pm

هههههههههههههههههههههه
فاهمه يا بيدو
انا عارفه الى بتعمله
وعارفه انك لما بتبقي اخر رد بتدخل ترد تانى على نفسك علشان تنشط الموضوع

_________________
إذا قررت أن تترك حبيبا ً لك فلا تترك له جرحا ً .. فمن أعطاك قلبا ً لا يستحق أبدا ً أن تغرس فيه سهما ً أو تترك له لحظة ألم يتذكرها يوما ً

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صحفي في جريدة لا
مشرف الاسلامى
مشرف الاسلامى
avatar

عدد المساهمات : 366
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: اغبى الــبـــنات   السبت نوفمبر 28, 2009 9:46 pm

اعمل ايه يعني الناس هنا مقتولة اساسا
مش عارف وفي الاخر بعد لما تطرح موضوع يقولك شكرا ايه شكرا دي اعمل بيها ايه متتناقش ياعم معايا في الموضوع لا يقول شكرا برضو
الله ايه الهبل ده

_________________
حياتي وهو مش فيها.. سنين عديت رضيت بيها..وفاكر لو قابلت عنيه عادي جدا هعديها.. وايدك يالي افتكر نسيت.. قابلتوا الليله واتهزيت.. طب ازاي في حاجات بتموت.. وتيجي الصدفة تحييها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اغبى الــبـــنات
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احلى حب :: المنتديات العامه :: للبنات فقط-
انتقل الى: